8 UGERS GRUPPEFORLØB
Convert QUEEN
8 ugers gruppeforløb, hvor vi arbejder strategisk med at lave en hjemmeside til dig, som vil få kunder til at komme til dig – af sig selv.
Mangler du en
Oplever du:
Har du brugt tid og penge på, at få lavet en hjemmeside, som du faktisk ikke rigtig bruger? (Vi kan godt blive enige om, at det er spild af penge hver eneste måned – en hjemmeside er jo ikke gratis at ha’)
Du skammer dig måske lidt over designet eller at teksterne på siden aldrig rigtig er blevet færdige. Du oplever at det er svært at skrive tekster, overskrifter og lave knapper. Du tænker måske: Jeg ved SÅ meget omkring dét jeg sælger, men det er RØV svært at få det ned på skrift.
Der kommer ingen trafik. Der kommer ingen leads. Der kommer ikke noget salg. Og da slet ikke uden, at du har talt eller skrevet med dem på Instagram eller Facebook først.
Ja faktisk har du aldrig prøvet at have tanken, når en ny kunde har booket sig ind hos dig : “Hvor pokker kom du fra?”
Det kan være at du
Har en rigtig flot og fin hjemmeside – Men du forstår simpelthen ikke, hvorfor dine besøgende ikke bliver til kunder i din forretning. Du kan se, at der kommer trafik ind på din side via dine annoncer og sociale medier. Men de smutter hurtigt igen, uden at have foretaget sig noget.
Brugervenlighed
Synes at din hjemmeside er helt vildt grim og ufærdig. Ja faktisk skammer du dig og krummer tæer, når du hører, at der har været nogen derinde og kigge. Så du vender hovedet væk fra den (ude af øje, ude af sind!). Du bliver nok også en smule træt, når du bliver mindet om, at “hjemmeside” står på din to do liste. En opgave som du har udskudt og udskudt – Højst sandsynligt fordi at det indebærer, at du skal træffe beslutninger omkring farver, tekster, knapper og det værste; døje med teknikken.
Brugervenlighed
Har vildt svært ved at forklare, hvad det egentlig er du laver og hvad du sælger i din forretning. Du ved at dét du sælger gør en kæmpe forskel for dine kunder – Men at skulle få dine tanker fra dit hoved og ned på papir er helt vildt svært. Når du prøver at forklare det, så ender du med de samme kringlede formuleringer, som bare ikke sidder i skabet. Og det frustrerer dig.
Konverteringer
Tror på dét som mange “såkaldte” business mentorer fortæller om at, du ikke behøver en hjemmeside? I stedet skal du starte samtaler på Facebook, have en Facebookgruppe, lave et evergreen webinar, ringe dine leads op og manipulere dig til et salg via et udleveret manuskript på salgssamtaler. Samtaler hvor du skal kunne indvendings behandle til sidst, fordi dem du taler med faktisk ikke er rigtig klar, til at købe af dig?
Jeg tilbyder et alt-i-én forløb, der ender ud i, at du har en hjemmeside (der ikke bare er vildt pæn!) men som rent faktisk kan give dig kunder
Du drømmer ikke om, hvor mange annoncer jeg har set fra webdesignere og bureauer der skriver:
“Få en hjemmeside, der kan skaffe kunder”.
Det er mere held end forstand, at du får kunder, hvis du får lavet en hjemmeside, hvor der kun er tænkt over designet.
Alt dette lærer du på forløbet
Hvad skal der til for, at du får en hjemmeside, der kan skaffe kunder automatisk?
Styr på målgruppen og hvad du sælger
Du skal kende din målgruppe helt vildt godt. Jo bedre du kan komme ind i hovedet på din drømmekunde - jo bedre kan du skrive tekster, hvor de forstår dit budskab. Derudover skal du selvfølgelig være HELT skarp på dit produkt. Både hvad det indeholder, hvilke udbytter der er og hvilken værdi det skaber for din kunde.
Du skal lære at skrive
Du skal lære at skrive tekster, der rent faktisk bliver læst og forstået. Det handler både om sproget, budskaberne, overskrifter og selve opsætningen af teksten. En god tekst er uden fluff, uden lange afsnit og med overskrifter der både fungerer som pejlemærker, fanger læseren og skaber nysgerrighed.
Du skal kunne skrive til både de varme og kolde besøgende
Du skal vide, hvad salgstragten er. Dine besøgende er både varme og kolde kunder. Forskellen er, at de er forskellige steder i deres beslutningsproces, og det er forskelligt, hvilke spørgsmål de leder efter svar på. Din hjemmeside skal kunne besvare alle spørgsmål - for alle kunder - uanset hvor de er i deres beslutningsproces.
Der skal opsættes forskellige konverteringer
Du skal have opsat forskellige konverteringer (som fx book, køb, afklaringssamtale, subscribe til nyhedsbrev, blev medlem af Facebookgruppe, kontaktformular og lign.). Det betyder: din hjemmeside skal kunne skaffe leads, så du kan sende dem beskeder/mails og varme dem op til at købe af dig. Ellers skal du gå og vente på, at de selv får en idé om at tage kontakt til dig (og det tager altså alt for lang tid - eller også er de gået til en konkurrent)
Du skal kigge på dine tal
Du skal kunne analysere tallene. Hvor mange besøgende har du? Hvor kommer de fra? Hvor længe bliver de på siden? Hvilke sider bliver læst? Hvilke freebies performer bedst? Uden viden fra tallene, så gør man bare noget uden at tænke og uden at vide, hvad der rent faktisk virker.
Der skal være en rød tråd
Der skal være tænkt over designet. Det skal ikke bare være pænt og moderne (det er faktisk direkte dumt). Går du efter en moderne eller sæsonbetonet hjemmeside, så vil du skulle ændre design i løbet af et par år. Når farverne er gået af mode igen. Derudover skal dit design matche prisklassen på dine produkter. Overvej lige hvis Rolex havde en hjemmeside, der ikke så eksklusivt ud med alle muligt fancy-pancy visuelle effekter. Eller hvis Dansk Outlet ikke var fyldt med gule billeder med rabatter og procenter.
8 moduler
(Læs mere om dem her)
1 ugentlig workalong
Hvor du får tid til at lave opgaverne/skrive teksterne og med mulighed for at stille mig spørgsmål. For mig er min vigtigste opgave, at få dig igennem. Men én ting er at have investeret i et forløb - noget andet er rent faktisk at lave opgaverne. Jeg vil ha’, at du får lavet opgaverne. Derfor holder vi workalongs - som jeg virkelig anbefaler dig, at sætte i din kalender på forhånd.
Feedback
Ikke nok med at jeg lærer dig, hvordan du skriver og giver dig skabeloner, så giver jeg dig også feedback på dine opgaver og dine tekster, så de rammer NEXT LEVEL. Nogen siger, at jeg stiller “irriterende spørgsmål” med et blink i øjet. Ja, spørgsmålene er irriterende. Men de gør dine tekster SÅ meget bedre.
AFSLUTNINGSFEST
Hos mig (fysisk) hvor vi netværker, hygger og du får lagt en handleplan for dit NEXT STEP. Den sidste dag slutter vi forløbet af med HYGGE. Vi skal netværke, jeg sørger for lidt til ganen, du har mulighed for at stille mig spørgsmål og vi lægger en 1:1 handleplan for dig efter forløbet.
lukket facebook community
Sammen med de andre skønne deltagere. Jeg vil faktisk sige, at det fedeste ved at være på et gruppeforløb er, at man møder ligesindede. Der er noget helt magisk i, at være sammen med andre mennesker, som bare ved hvordan man har det.
exclusive rabatter
Spar 4.500 kr. ex. moms på, at vi laver hjemmesiden for dig efter forløbet. Investér i en grafiker pakke og FÅ 10 skabeloner til SoMe opslag inkl. i prisen. Spar 50% på 1:1 sparring med mig over zoom.
Og det bedste ved det hele er?
Du behøver ikke at skænke det en tanke, hvis du ikke vil.
One page
1.375 DKK / i 4 mdr..
4.500 DKK / engangsbeløb.
- Forside
- Opsætning af SSL og cookies
- Responsivt design
- Video af, hvordan du opsætter Google Analytics og Search Console
- Video af, hvordan du selv retter efterfølgende
- 1:1 opstartsmøde
- Optimering af billeder til web
Crown
2.175 DKK / i 7 mdr..
14.500 DKK / engangsbeløb.
- Forside
- Kontakt side og kontakformular
- 5 ekstra sider
- 1:1 opstartsmøde
- Opsætning af SSL og cookies
- Responsivt design
- Video af, hvordan du opsætter Google Analytics og Search Console
- Video af, hvordan du selv retter efterfølgende
- 1:1 møde med grafiker
- Optimering af billeder til web
- 3 mdr. servicepakke
- 1 års Elementor Pro
- Klar til SEO
- Evalueringsmøde efter 3 mdr.
Diamond
3.275DKK / i 8 mdr..
24.500 DKK / engangsbeløb.
- Forside
- Kontakt side og kontakformular
- 9 ekstra sider
- 1:1 opstartsmøde
- Opsætning af SSL og cookies
- Responsivt design
- Video af, hvordan du opsætter Google Analytics og Search Console
- Video af, hvordan du selv retter efterfølgende
- 1:1 møde med grafiker
- Optimering af billeder til web
- 6 mdr. servicepakke
- 1 års Elementor Pro
- Klar til SEO
- Evalueringsmøde efter 3 mdr.
- Visuel identitet (designmanual)
- Blog
- Mailchimp integration
Du er selvfølgelig velkommen til at skrive, men måske du finder svar her
FAQ
Er webhotel med i prisen?
Nej webhotel er ikke med i prisen.
Har du ikket et domæne eller webhotel i forvejen, så skal jeg nok hjælpe dig med at få det.
Kan jeg dele betalingen op?
Ja selvfølgelig kan du det.
Under priser kan du både se rater og engangsbeløb.
Hvis du er interesseret i en anden ratebetaling, er du velkommen til at skrive til mig, så kigger vi på det.
Jeg har set noget mega flot på en anden hjemmeside - Kan I lave det?
Jep. Selvom vi bruger Elementor, der er en brugervenlig pagebuilder, så kan vi sagtens kode og skræddersy fancy-pancy-beautiful grafiske elementer og/eller funktioner på din nye hjemmeside.
Vi vil altid sende dig et prisestimat på dette.
Jeg har hjemmeside et andet sted - Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har underskrevet en kontrakt med et bureau, så er der som udgangspunkt IKKE en måde at komme ud af den på. De er snu.
Men selvom du har hjemmeside et andet sted, så vil jeg anbefale dig at få lavet en, som du selv ejer.
Hvis du har webhotel et andet sted end Simply, så hjælper jeg dig med at skifte.
Overholder min hjemmeside love og regler?
Hvis du har underskrevet en kontrakt med et bureau, så er der som udgangspunkt IKKE en måde at komme ud af den på. De er snu.
Men selvom du har hjemmeside et andet sted, så vil jeg anbefale dig at få lavet en, som du selv ejer.
Hvis du har webhotel et andet sted end Simply, så hjælper jeg dig med at skifte.
Jeg har behov for mere end der står i pakkerne - Hvad skal jeg gøre?
Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne.
Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig.
Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.
Hvad skal jeg betale pr. måned når I er færdige med min hjemmeside?
Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne.
Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig.
Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.
Hvor lang tid tager det at lave hjemmesiden?
Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne.
Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig.
Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.
Kan jeg selv lave noget, så prisen bliver billigere?
Ja og nej.
Det tager ligeså lang tid for mig at lave en skabelon til dig, hvor du selv skal sætte tekster og billeder, da jeg i så fald skal lære dig hvordan man gør. Det er ikke “bare lige” at gøre, for designet bliver tilpasset til teksterne. Herunder også det responsive design. Jeg ved det. Det er bøvlet – for os begge. Jeg taler af erfaring.
Dét du kan gøre, hvis du gerne vil have en billig hjememside er, at investere i mit onlinekursus “lav din egen hjemmeside i WordPress uden at kode”. Her lærer jeg dig fra bunden og step by step, hvad du skal gøre.
Du kan endda tilkøbe min hjælp, så du har mig lige ved hånden ved problemer.
Er jeg tvunget til at benytte jer fremover ift. min hjemmeside?
Overhovedet ikke! Du kan faktisk smide os ud, når vi er færdige med din hjemmeside. Til vores 1:1 afslutningssamtale viser jeg dig, hvordan du selv kan lave smårettelser til din hjemmeside. Men skal du have lavet en ny side eller have lavet en større omrokering af sektioner, så vil jeg anbefale dig, at du ikke sidder med det selv. Her er du sølgelig velkommen til at få et uforpligtende tilbud – eller benytte en anden webdesigner til at lave rettelserne. Det gode ved, at du får en hjememside lavet i WordPress og Elementor er, at rigtig mange webdesignere bruger samme systemer.
Kan jeg få hjælp til vedligehold og service?
Ja det kan du.
I vores store pakker er der 3-6 måneders vedligehold og service med i pakken.
En servicepakke koster 250 kr. ex. moms pr. måned og indeholder; opdatering af plugins og tema, manuel backup og assistance ved nedbrud eller hacking.
Hvad koster Elementor Pro når de 12 måneder er gået?
Elementor Pro koster 395 kr. pr. år ex. moms, når du køber det gennem mig.
Køber du Elementor Pro gennem Elementor er prisen lige nu 540 kr. pr. år
Fra ide til færdig hjemmeside
Step 1
1:1 samtale hvor vi taler omkring din nye hjemmeside. Vi gennemgår evt. din nuværende hjemmeside fra ende til anden. Det er en kæmpe fordel, hvis du har en hjemmeside i dag, at du har opsat Google Analytics, så vi allerede nu i processen har tal som vi kan bruge til at optimere din nye hjemmeside.
Til mødet vil vi også tale omkring dine behov og jeg vil hjælpe dig med at finde frem til den bedst mulige løsning. Vi kan også tale omkring SEO, blog, opsætning af tilmeldingsboks til dit nyhedsbrev, opsætning af kontaktformular osv. På mødet vil du få et tilbud, som du skal bekræfte.
Efter mødet vil vi fremsende dig tilbuddet på skrift og den plan vi har udarbejdet med opgaver og deadlines.
Step 2
Vi opretter et Google Docs til dig som vi alle har adgang til. I dette dokument vil der være spørgsmål du skal besvare, mødereferater, tekster til hjemmesiden og dit moodboard.
Når du har modtaget dokumentet vil du skulle besvare nogle spørgsmål inden vi kan gå videre med projektet.
step 3
1:1 møde med min grafiker Rebecca. Rebecca vil udarbejde et færdigt designmanus til dig med fonte, farver og stemningsbilleder. Dette sikrer at vi holder den røde tråd på din hjemmeside – og du kan begynde at bruge dét samme i din markedsføring.
(Det er muligt at tilkøbe Canva-skabeloner til opslag på SoMe – 10 skabeloner 1.800 kr. ex. moms)
Step 4
Rebecca vil udarbejde 2-3 designmanus til dig. Nu kan I tage stilling til, hvilken der er mest dig og I kan lave rettelser.
Mens Rebecca udarbejder dit nye designmanus vil du skulle arbejde på dine tekster, så de er klar til at komme op på hjemmesiden. Du skal også finde billeder og sende til os – og bare rolig, send dem i det format du har. Vi sørger for at komprimere og beskære dem, så de passer til hjemmesiden.
(Ved du ikke hvordan man skriver en god salgsside? Tilkøb undervisning med tilhørende skabelon HER 1.500 kr. ex. moms)
step 5
Når designmanus, tekster, billeder og menuen er på plads går Rebecca og jeg fluks i gang med at designe din nye hjemmeside. Vi opsætter et subdomæne – hvilket betyder at du kan have din nuværende hjemmeside til at være online, mens vi arbejder på den nye.
Du vil modtage et udkast til designet, som du skal godkende, før vi går videre.
step 6
Når du har sagt god for designet, laver vi resten af siderne og gør siden responsiv (dvs. at den også ser godt ud på mobil og tablet). Du går siden igennem og vi laver eventuelle rettelser.
step 7
Det sidste step er, at vi skal have lanceret din nye hjemmeside på dit domæne. Det tager få klik og du vil kunne se den nye side med det samme ved bare at klikke på opdater.
Mens du fejrer din nye, smukke, professionelle hjemmeside, opsætter vi SSL-certifikat, cookies, Google Analytics og Search Console, så du er helt good to go.
Herefter vil du modtage en video omkring, hvordan du selv kan lave rettelser på din nye hjemmeside.