8 UGERS GRUPPEFORLØB

Convert QUEEN

8 ugers gruppeforløb, hvor vi arbejder strategisk med at lave en hjemmeside til dig, som vil få kunder til at komme til dig – af sig selv.

Mangler du en

Oplever du:

Har du brugt tid og penge på, at få lavet en hjemmeside, som du faktisk ikke rigtig bruger? (Vi kan godt blive enige om, at det er spild af penge hver eneste måned – en hjemmeside er jo ikke gratis at ha’)
Du skammer dig måske lidt over designet eller at teksterne på siden aldrig rigtig er blevet færdige. Du oplever at det er svært at skrive tekster, overskrifter og lave knapper. Du tænker måske: Jeg ved SÅ meget omkring dét jeg sælger, men det er RØV svært at få det ned på skrift. 

Der kommer ingen trafik. Der kommer ingen leads. Der kommer ikke noget salg. Og da slet ikke uden, at du har talt eller skrevet med dem på Instagram eller Facebook først. 

Ja faktisk har du aldrig prøvet at have tanken, når en ny kunde har booket sig ind hos dig : “Hvor pokker kom du fra?”

Unavngivet (600 x 800 px) (2)

Det kan være at du

Har en rigtig flot og fin hjemmeside – Men du forstår simpelthen ikke, hvorfor dine besøgende ikke bliver til kunder i din forretning. Du kan se, at der kommer trafik ind på din side via dine annoncer og sociale medier. Men de smutter hurtigt igen, uden at have foretaget sig noget.

Brugervenlighed

Synes at din hjemmeside er helt vildt grim og ufærdig. Ja faktisk skammer du dig og krummer tæer, når du hører, at der har været nogen derinde og kigge. Så du vender hovedet væk fra den (ude af øje, ude af sind!). Du bliver nok også en smule træt, når du bliver mindet om, at “hjemmeside” står på din to do liste. En opgave som du har udskudt og udskudt – Højst sandsynligt fordi at det indebærer, at du skal træffe beslutninger omkring farver, tekster, knapper og det værste; døje med teknikken. 

Brugervenlighed

Har vildt svært ved at forklare, hvad det egentlig er du laver og hvad du sælger i din forretning. Du ved at dét du sælger gør en kæmpe forskel for dine kunder – Men at skulle få dine tanker fra dit hoved og ned på papir er helt vildt svært. Når du prøver at forklare det, så ender du med de samme kringlede formuleringer, som bare ikke sidder i skabet. Og det frustrerer dig.

Konverteringer

Tror på dét som mange “såkaldte” business mentorer fortæller om at, du ikke behøver en hjemmeside? I stedet skal du starte samtaler på Facebook, have en Facebookgruppe, lave et evergreen webinar, ringe dine leads op og manipulere dig til et salg via et udleveret manuskript på salgssamtaler. Samtaler hvor du skal kunne indvendings behandle til sidst, fordi dem du taler med faktisk ikke er rigtig klar, til at købe af dig?

Jeg tilbyder et alt-i-én forløb, der ender ud i, at du har en hjemmeside (der ikke bare er vildt pæn!) men som rent faktisk kan give dig kunder

Du drømmer ikke om, hvor mange annoncer jeg har set fra webdesignere og bureauer der skriver:
“Få en hjemmeside, der kan skaffe kunder”.


Det er mere held end forstand, at du får kunder, hvis du får lavet en hjemmeside, hvor der kun er tænkt over designet.

Alt dette lærer du på forløbet

Hvad skal der til for, at du får en hjemmeside, der kan skaffe kunder automatisk?

Styr på målgruppen og hvad du sælger

Du skal kende din målgruppe helt vildt godt. Jo bedre du kan komme ind i hovedet på din drømmekunde - jo bedre kan du skrive tekster, hvor de forstår dit budskab. Derudover skal du selvfølgelig være HELT skarp på dit produkt. Både hvad det indeholder, hvilke udbytter der er og hvilken værdi det skaber for din kunde.

Du skal lære at skrive

Du skal lære at skrive tekster, der rent faktisk bliver læst og forstået. Det handler både om sproget, budskaberne, overskrifter og selve opsætningen af teksten. En god tekst er uden fluff, uden lange afsnit og med overskrifter der både fungerer som pejlemærker, fanger læseren og skaber nysgerrighed.

Du skal kunne skrive til både de varme og kolde besøgende

Du skal vide, hvad salgstragten er. Dine besøgende er både varme og kolde kunder. Forskellen er, at de er forskellige steder i deres beslutningsproces, og det er forskelligt, hvilke spørgsmål de leder efter svar på. Din hjemmeside skal kunne besvare alle spørgsmål - for alle kunder - uanset hvor de er i deres beslutningsproces.

Der skal opsættes forskellige konverteringer

Du skal have opsat forskellige konverteringer (som fx book, køb, afklaringssamtale, subscribe til nyhedsbrev, blev medlem af Facebookgruppe, kontaktformular og lign.). Det betyder: din hjemmeside skal kunne skaffe leads, så du kan sende dem beskeder/mails og varme dem op til at købe af dig. Ellers skal du gå og vente på, at de selv får en idé om at tage kontakt til dig (og det tager altså alt for lang tid - eller også er de gået til en konkurrent)

Du skal kigge på dine tal

Du skal kunne analysere tallene. Hvor mange besøgende har du? Hvor kommer de fra? Hvor længe bliver de på siden? Hvilke sider bliver læst? Hvilke freebies performer bedst? Uden viden fra tallene, så gør man bare noget uden at tænke og uden at vide, hvad der rent faktisk virker.

Der skal være en rød tråd

Der skal være tænkt over designet. Det skal ikke bare være pænt og moderne (det er faktisk direkte dumt). Går du efter en moderne eller sæsonbetonet hjemmeside, så vil du skulle ændre design i løbet af et par år. Når farverne er gået af mode igen. Derudover skal dit design matche prisklassen på dine produkter. Overvej lige hvis Rolex havde en hjemmeside, der ikke så eksklusivt ud med alle muligt fancy-pancy visuelle effekter. Eller hvis Dansk Outlet ikke var fyldt med gule billeder med rabatter og procenter.

"Du kan stille nogle spørgsmål, som får mig til at tænke over nogle ting, som jeg ikke har tænkt over. Noget som jeg synes er åbenlyst, men som ikke er åbenlyst overfor dem der læser. Min hjemmeside er blevet meget mere målrettet mine besøgende. Det står meget mere klart og tydeligt, så mine besøgende ved, hvad de kan få.
britta rosenkilde
husnr15.dk
"Jeg skulle ikke lave min egen hjemmeside, det har jeg simpelthen ikke tid til. Jeg tænkte jo egentlig at jeg var skarp på mit produkt, men nu er jeg blevet strategisk og fik faktisk udviklet 2 andre forløb, mens vi arbejdede på hjemmesiden og teksterne. Man føler bare hele vejen igennem, at du er tilgængelig. Det er bare sådan helt uformelt og ligetil.
mette sommerlund
mettesommerlund.dk

8 moduler

(Læs mere om dem her)

1 ugentlig workalong

Hvor du får tid til at lave opgaverne/skrive teksterne og med mulighed for at stille mig spørgsmål. For mig er min vigtigste opgave, at få dig igennem. Men én ting er at have investeret i et forløb - noget andet er rent faktisk at lave opgaverne. Jeg vil ha’, at du får lavet opgaverne. Derfor holder vi workalongs - som jeg virkelig anbefaler dig, at sætte i din kalender på forhånd.

Feedback

Ikke nok med at jeg lærer dig, hvordan du skriver og giver dig skabeloner, så giver jeg dig også feedback på dine opgaver og dine tekster, så de rammer NEXT LEVEL. Nogen siger, at jeg stiller “irriterende spørgsmål” med et blink i øjet. Ja, spørgsmålene er irriterende. Men de gør dine tekster SÅ meget bedre.

AFSLUTNINGSFEST

Hos mig (fysisk) hvor vi netværker, hygger og du får lagt en handleplan for dit NEXT STEP. Den sidste dag slutter vi forløbet af med HYGGE. Vi skal netværke, jeg sørger for lidt til ganen, du har mulighed for at stille mig spørgsmål og vi lægger en 1:1 handleplan for dig efter forløbet.

lukket facebook community

Sammen med de andre skønne deltagere. Jeg vil faktisk sige, at det fedeste ved at være på et gruppeforløb er, at man møder ligesindede. Der er noget helt magisk i, at være sammen med andre mennesker, som bare ved hvordan man har det.

exclusive rabatter

Spar 4.500 kr. ex. moms på, at vi laver hjemmesiden for dig efter forløbet. Investér i en grafiker pakke og FÅ 10 skabeloner til SoMe opslag inkl. i prisen. Spar 50% på 1:1 sparring med mig over zoom.

Og det bedste ved det hele er?

Du behøver ikke at skænke det en tanke, hvis du ikke vil. 

One page

1.375 DKK / i 4 mdr..

4.500 DKK / engangsbeløb.

Crown

2.175 DKK / i 7 mdr..

14.500 DKK / engangsbeløb.

Diamond

3.275DKK / i 8 mdr..

24.500 DKK / engangsbeløb.

Du er selvfølgelig velkommen til at skrive, men måske du finder svar her

FAQ

Nej webhotel er ikke med i prisen. 

Har du ikket et domæne eller webhotel i forvejen, så skal jeg nok hjælpe dig med at få det.

Ja selvfølgelig kan du det. 

Under priser kan du både se rater og engangsbeløb. 
Hvis du er interesseret i en anden ratebetaling, er du velkommen til at skrive til mig, så kigger vi på det.

Jep. Selvom vi bruger Elementor, der er en brugervenlig pagebuilder, så kan vi sagtens kode og skræddersy fancy-pancy-beautiful grafiske elementer og/eller funktioner på din nye hjemmeside. 

Vi vil altid sende dig et prisestimat på dette.

Hvis du har underskrevet en kontrakt med et bureau, så er der som udgangspunkt IKKE en måde at komme ud af den på. De er snu. 

Men selvom du har hjemmeside et andet sted, så vil jeg anbefale dig at få lavet en, som du selv ejer. 

Hvis du har webhotel et andet sted end Simply, så hjælper jeg dig med at skifte.

Hvis du har underskrevet en kontrakt med et bureau, så er der som udgangspunkt IKKE en måde at komme ud af den på. De er snu. 

Men selvom du har hjemmeside et andet sted, så vil jeg anbefale dig at få lavet en, som du selv ejer. 

Hvis du har webhotel et andet sted end Simply, så hjælper jeg dig med at skifte.

Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne. 

Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig. 

Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.

Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne. 

Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig. 

Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.

Pakkerne er lavet til inspiration og for at give dig et indblik i priserne. 

Jeg vil altid tage en snak med dig først og høre dine behov. Derefter sender jeg et tilbud, som er tilpasset dig. 

Hvis du har behov for mere eller andre ting, der står i pakkerne – eller hvis der er ting som di gerne vil skære væk, så kan vi tale om det på mødet.

Ja og nej. 

Det tager ligeså lang tid for mig at lave en skabelon til dig, hvor du selv skal sætte tekster og billeder, da jeg i så fald skal lære dig hvordan man gør. Det er ikke “bare lige” at gøre, for designet bliver tilpasset til teksterne. Herunder også det responsive design. Jeg ved det. Det er bøvlet – for os begge. Jeg taler af erfaring. 

Dét du kan gøre, hvis du gerne vil have en billig hjememside er, at investere i mit onlinekursus “lav din egen hjemmeside i WordPress uden at kode”. Her lærer jeg dig fra bunden og step by step, hvad du skal gøre. 
Du kan endda tilkøbe min hjælp, så du har mig lige ved hånden ved problemer.

Overhovedet ikke! Du kan faktisk smide os ud, når vi er færdige med din hjemmeside. Til vores 1:1 afslutningssamtale viser jeg dig, hvordan du selv kan lave smårettelser til din hjemmeside. Men skal du have lavet en ny side eller have lavet en større omrokering af sektioner, så vil jeg anbefale dig, at du ikke sidder med det selv. Her er du sølgelig velkommen til at få et uforpligtende tilbud – eller benytte en anden webdesigner til at lave rettelserne. Det gode ved, at du får en hjememside lavet i WordPress og Elementor er, at rigtig mange webdesignere bruger samme systemer.

Ja det kan du. 

I vores store pakker er der 3-6 måneders vedligehold og service med i pakken. 

En servicepakke koster 250 kr. ex. moms pr. måned og indeholder; opdatering af plugins og tema, manuel backup og assistance ved nedbrud eller hacking.

Elementor Pro koster 395 kr. pr. år ex. moms, når du køber det gennem mig. 

Køber du Elementor Pro gennem Elementor er prisen lige nu 540 kr. pr. år

Scroll to Top